søndag 9. september 2012

TOPP #5 & 9 =)

Jepp...i dag ble det sannelig også en liten skogstur på meg.. sammen med ei venninne og ene tante-ungen min. De går begge 10-på-topp, så i dag la vi turen til Stongåsen, og dermed har tante-ungen min (hun frk.Lett-på-tå) fått unna 5 av de 7 toppene hun MÅ gå for å få kruset sitt - og venninna mi har fått gjort unna 9..er kjempe-imponert over dem, jeg =)
Er en ganske så lett og grei tur oppover, og i dag var det en god del biler på parkeringa, så det var nok mange som hadde funnet veien ut på tur i distriktet der, ja...

Som sagt, der er en ganske lett-gått tur..og ser man bort i fra alle kromspring og unna manøvreringer  vi måtte foreta for å ikke skli på diverse sau - og ku-bæsjer, så var det en super-duper tur =)
Selv om det ikke ble så lang tur tid-messig heller, tok jeg med ei lita matpakke, kako og litt frukt - spiste jo frokost tiiiidlig i dag (sånn er det når man våkner kl.8 i helga), og da var det greit å kunne få i seg litt lunsj også i løpet av dagen.. så vi fant oss en trivelig, liten flekk - med ikke så alt for mye bæsj i sikte, og kosa oss og nøt utsikten rund omkring.. Sørvikfjellet i det fjerne her..

Flott utsikt - Storvann syd rett frem =)


Og her er Sørollnes til venstre - og Tovik mot høyre.. =)

Egentlig ikke så mye mer å si om denne turen, da.. kjapt opp og kjapt ned, hehe ;o)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hadde vært koselig med en kommentar om hva akkurat DU syns om bloggen min.. =)