søndag 5. august 2012

Meg - Helene eller Trolltufsa - som friluftsmenneske startet i begynnelsen av juni 2011..jeg hadde bestemt meg for å gå "10 på topp" - dvs. å gå og registrere meg på et utvalg av små og store topper/fjell her i Harstad-området hvor jeg bor.. OOOOOKEEEYYY!!!!! Lettere sagt enn gjort, hehe.. den første "toppen" jeg skulle bestige - full av pågangsmot - er vel knapt nok mer enn en "hump i veien" å regne i den store sammenhengen.. ca.2,5 km tur/retur...men hjelpes - jeg var i så (unnskyld uttrykket) rævva form, at da jeg endelig kom på toppen, trodde jeg min siste time var kommet. Jeg formelig hang rundt en trestamme og bønnfalte treet om å slenge ned et tau som jeg kunne henge meg i..jadda... var totalt skutt og døden nær..og når jeg tenker på det i dag, holder jeg på å le meg skakk, hahahaaa =)

Men - uansett.. frøet var sådd, og i dag - ved denne bloggens "fødsel" - ca. 14 mnd etter min debut, har  jeg vært på mange topper og fjell, og vært på mange flotte overnattinger ute i naturen - både alene og sammen med gode venner..og jeg ELSKER det!!

I dag har jeg stort sett akkurat kommet hjem fra enda en nydelig tur - og den tenkte jeg skulle få bli det neste innlegget - og den "offisielle" starten på bloggingen for meg.. MEEEN..det får dere ikke lese om før i mårra, for nå er jeg småtrøtt i øyan og skal bruke energien min på å servere nystekte vafler til gubben og guttungen...så tuddeluuu for nå ;o)

Koz dåkker!

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hadde vært koselig med en kommentar om hva akkurat DU syns om bloggen min.. =)