lørdag 25. august 2012

JOGG-BLOGG!!

Iiiii-haahhhhhhh!!! Hvis ikke dette har vært dagen min over alle dager når det gjelder kondisen min - så vet ikke jeg, altså... etter å ha vaska rundt hos moren min i 2 dager til ende, følte jeg behovet for å komme meg ut å trekke litt frisk luft og røre på bakenden litt..
Så jeg heiv på meg trenings-klær og traska ut.. og yepp.. ble jo ikke forfær over hva som ventet der..for hva er vel mer naturlig enn at etter 2 dager med hue i vaskebøtta - så måtte regnet formelig øste ned da jeg kom ut..akk-ja.. regn har nå aldri skadet noen som jeg vet om, så jeg satte Endomondo på telefonen på "walk" med det for øyet å gå meg et par-tre kilometer.....kom meg ca.10 meter av gårde, så tenkte jeg "hmmmm..hva om man får litt fart på rævva og prøver å løpe litt.." Som sagt - ehh - tenkt, så gjort.. så jeg starta å småløpe.. og fortsatte å småløpe litt mer... hmm-di-damm-diii-daaa..detta gikk jo bra.. så jeg fortsatte å småløpe mens jeg pusta og peste - og tenk - tro det eller ei - plutselig kunne Endomondo-dama på telefonen forkynne "1 km"... Er dere sjokka nå? Hahahaaa...neppe så sjokka som det jeg var sjøl.. så jeg roa litt ned og gikk ca. 300 meter mens jeg sakte snudde nesa hjemover mot mamsen igjen - og lurte seriøst på om det virkelig var meg som hadde jogga en kilometer - eller var det et forsinka anfall av feberfantasier.. ?...det måtte jeg jo finne ut av - så gjett hva?? YEPP!! Jeg fant ut at dette måtte jeg finne ut av, så hadde jeg klart den ene veien - skulle jeg jaggu prøve meg andre veien også - og begynte å løpe igjen.. utrolig rush å oppleve å klare det der..og jeg tror at har noen sett - eller rettere sagt hørt meg på turen tilbake, har  de nok tilkalt noen snille menn i hvite frakker til å ta meg med på lukket avdeling ei stund, for jeg lo & hoia og pusta & pæsa om hverandre bortover veien..og tenke seg til - JEG LØP HELE KILOMETEREN TILBAKE OGSÅ!!!!
Er utrolig stolt over meg selv at jeg klarte å jogge så langt - så dere skal nok se at det blir en yoghurt av meg også, en vakker dag... jordbær-youghurt...naaammmm! ;o)

Ha en fantastisk lørdag alle sammen der ute!

2 kommentarer:

  1. Ihhhaaaaaaaaaaaaaaaaa!!!!! Gratulerer så mye med joggeseiern!!!! :-) Nydelig følelse. Fortsett med det du, plutselig gjør du som mæ, jogge ei mil non stop. Helt vanvittig å kjenne på at kroppen klarer det. Stå på!!!En verden av treningsmuligheta åpner sæ fra uke til uke :) Godklæm herifra <3

    SvarSlett
  2. Takk for det, Hege-mor..ja æ må si at det ga en utrulig følelse som ga absolutt meirsmak...såååå artig.. og han steike kor flink du er blitt..tøffa =)
    Godklæmz i retur <3

    SvarSlett

Hadde vært koselig med en kommentar om hva akkurat DU syns om bloggen min.. =)