fredag 13. juni 2014

UKESLUTT...trur æ!!! =)

Har vært ei flott ute-uke for mitt vedkommende...ikke de helt store turene, derfor har jeg ikke giddet å blogge om hver enkelt av de - da har det liksom blitt:
Gikk til Musvatnet i dag - The End...kjedeliiiig..hehe ;)
Derfor har jeg samlet opp litt bilder fra uka som gikk - noen turer har jeg hatt sammen med turkompisen min, Slash - andre turer har jeg hatt kun meg sjøl som selskap - men luft - og dermed trening - har det blitt =)

Mandag - 2.pinsedag - var en av de dagene jeg hadde avtalt å ta med meg Slash ut..det var ganske grått og regna en del, så jeg tenkte først at jeg skulle bare gå en runde i Folkeparken - men kom frem til den konklusjonen at både jeg og Slash hadde da myyyye bedre av å bevege bakendene våre litt mer enn de små 4km...så derfor traska vi i vei til Musvatnet og ble sååååå blaute og hærlige, begge to,hehe =)


Dagen etter traska jeg tur i ensom majestet - til....eeeeh...Musvatnet, hehe...og daaaa var det fullt av tåke over alt - med ei utrulig flott og trolsk stemning.. 

 Onsdag - jøsses for en dag!!! 
Fikk ikke sove mer enn 1 time om natta, noe som resulterte i at jeg var i alt anna enn mitt vanlige, strålende mårrahumør (sjølskryt må til, hehe ;)
Så når guttungen hadde dratt på skolen, bikka jeg meg sidelengs på sofa ei stund - og svimte regelrett av og sov i 4 timer...ooooooh jøsses enda en gang, altså.. MEN - da var turboen temmelig opp-lada igjen - og da fauk jeg opp på Gangsåstoppen - som har en nyyyyedlig utsikt over bl.a den flotte byen min =)
Det ble en ren treningsrunde - normalt regner de vel en 25-30 min til toppen via den ruta jeg tok....
...æ brukte 25 min t/r med rein gange...wiiiiih!! =)

Som sagt - turboen ble ganske så opp-lada...kanskje en smule over-lada?... I alle fall så var jeg ikke helt fornøyd med aktivitets-mengden , så senere på ettermiddagen traska jeg meg ut en ny runde, og havna (utrolig men sant) i nærheten av.....jepp....Musvatnet...men denne gangen gikk jeg litt forbi og videre oppover i marka et stykke... 
Ser faktisk "hjem" - Andørja med Årbostad-tinden laaaangt i det fjerne =)

Torsdag ble Slash-dag igjen...men denne gangen ble det en ganske kort runde på oss, i forhold til ellers...dro bort mot travbanen og trasket i villa en god time, på noen av de veiene som går på kryss og tvers der...ikke så mye utfordring siden det er så flatt - men vi storkosa oss med sikk-sakk løping og spennende snuse-prosjekter likevel, vi ;)
  
Dagen i dag - fredag - opprant etter enda ei natt med lite søvn...men jeg rett og slett tvang meg sjøl i trenings-klærne og slepte meg ut døra...VET jo så inderlig vel at bare jeg får kommet meg i gang, så blir alt så bra etterpå =)
Så dagens tur la jeg opp til Svartdalsåsen... er ei stund siden jeg prøvde meg der - for sist var det så himla mye sne enda..men i dag var det flott å gå, og det er et utrulig fascinerende terreng enkelte steder på den turen.. og så er det så kjekt at de har lagt til rette for folk oppover, med å legge ut planker på de våteste stedene..

Her har jeg flott utsikt mot Gangsåstoppen - og huset jeg bor i..tji-hi =D

Nesten fremme ved målet, har man fin utsikt over bl.a travparken og området der jeg var i går..

Så som dere ser, har jeg hatt ei aktiv uke - sjøl om jeg ikke har vært på de helt store turene - eller blogga hver dag... men nå begynner det så smått å nærme seg en del telt-turer som jeg har planlagt - og DET gleder jeg med syyyykt til.. 

OH LYKKE!!






Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hadde vært koselig med en kommentar om hva akkurat DU syns om bloggen min.. =)