søndag 8. juni 2014

ODE TIL FOLKEPARKEN =)

I dag har jeg vert å gått meg en 2,5 timers lang tur rundt i Folkeparken, for å se steder der jeg ikke har vært før.
Folkeparken er (som jeg har sagt tidligere) en genial plass vi har her i Harstad - for det er gode hovedløyper, hvor både rullestolbrukere og folk med barnevogn kommer seg frem..og ellers er det så utrolig mange stier som går på kryss & tvers over et stort område - at det er noe for enhver smak..

Og i dag gikk jeg altså stort sett kun på stier jeg ikke har vært på før - og tok en masse bilder av alt det nydelige naturen har å by på..samt noen få innslag laget av menneskehender...derfor blir dette en rein bilde-blogg, uten de store forklaringene. =)

Kos dere, da vel =) 

Her er noen få av de mange gapahukene som finnes i området fra helt nede med parkeringen - til oppe ved Musvatnet..flittig brukt av folk - heldigvis =)

Utrolig mange planter å se - her er bare et liiite utvalg..





I tillegg til gapahukene, er det plassert ut mange benker..godt for både gammel og ung å kunne ta en velfortjent pause på =)

















Grunnvannet - et yndet utfartssted for byens befolkning...ligger ikke mange minuttene fra parkeringsplassen, og fin vei helt ned..så dit kommer alle seg =)

Ooooh...se ka æ fant...eeeeh...gløm d - e jo miiiiine,jo =P 

Og med det takker Trolltufsa for seg for denne gang =)




Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hadde vært koselig med en kommentar om hva akkurat DU syns om bloggen min.. =)