mandag 8. oktober 2012

BILDE-BLOGG =)

Heisann-hoppsann der ute - her kommer det første blogg-innlegget mitt som bare omhandler bilder.. Er veeeldig glad i å fotografere - og liker ting & tang som ikke "gud og hvermann" tar bilder av.. og noen ganger vil jeg påstå at jo særere - jo bedre, hehe..

Bildene som dere finner her i dag ble hovedsaklig tatt med det for øyet å prøve å få til noen gode resultater som kan brukes på messa jeg skal på i slutten av november..vet nå ikke om jeg er SÅÅÅ imponert eller fornøyd, men turen var artig, den..
Det er mest bare stillebilder tatt i Tjeldsundet.. halte med meg gudmora til guttungen og dro bortover dit på lørdag, med kaffe på termosen (til meg) og vin & drikkebeger (ikke til meg, men til fotoseansen...snufs! Hehe ;)

Og så danderte vi og knipsa i vei.. og her er noen av resultatene..ferdig redigerte..og liiittegranne lekt med =)








På resten av bildene under her, har jeg brukt "fiskeøye"-objektivet mitt...rett og slett kult å leke med =)







...og dermed var det slutt for denne gang ;o)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hadde vært koselig med en kommentar om hva akkurat DU syns om bloggen min.. =)