onsdag 12. juni 2013

Tja - sett på maken - da ble det sannelig et bittelite mini-innlegg i dag og.. må jo få skryte litt av trimgruppa jeg er med i (er med å "sjefer" litt der også - og det er kjempegøy,hehe ;)
I alle fall - hver onsdag mellom 18.00 og 19.00 er vi en gjeng (på variert størrelse) som møtes å trener alt fra nakke- og lårmuskler til stemmebånd og lattermuskler.. øvelsene varierer fra helt enkle motoriske øvelser, til litt mer kondisjons-rettet, og avsluttes med yoga...alle kan delta i nettopp det tempoet de føler for, og vi har det kjempegøy, rett og slett.

Og i dag var intet unntak...jeg starta med temmelig ømme muskler etter gårdsagens fjell"racing", men med de trivelige tøttene rundt meg, var det en sann fryd å tyne kroppen litt ekstra i dag..så jeg er veldig glad for at jeg er blitt kjent med denne flotte gjengen....jeg skulle bare ønske at flere hadde lyst å komme og være sammen med oss...bare TENK så mye moro vi kunne få ut av det =)

Her er noen av "god-tøttan" som er del av denne fantastiske gruppa =)

...og se...der var jaggu æ også med, hehe =P

Jepp..dett var dett for denna gang =)

Trolltufsa-klemz til dåkker alle <3

2 kommentarer:

  1. Koselig gjeng du har bilde av:)

    Anita

    SvarSlett
    Svar
    1. Jepp - som æ skulle sagt det sjøl ;)

      Slett

Hadde vært koselig med en kommentar om hva akkurat DU syns om bloggen min.. =)