onsdag 16. januar 2013

VAKKERT!!!!

Hei der - dette blir vel det korteste innlegget her hittil - men jeg fikk så lyst til å legge ut et bilde av sola som får Grytøy-fjellene til å rødme...er det ikke vakkert? Og spesielt for oss som bor her oppe i nord der vi har mørketid, er det et utrolig deilig syn.. gleder meg sykt mye til jeg kan skue hele den gule kula, og ikke bare gløden fra den.. OH LYKKE =)

Her i Harstad varte mørketida fra 2.desember til 10.januar, så i skrivende stund er den heldigvis over for denne gang - men det er enda en stund til jeg får den inn gjennom stuevinduet mitt...faktisk ikke før i midten av februar - hvis det er klarvær.. men jeg skal ikke klage, for til gjengjeld har jeg sol nesten døgnet rundt om sommeren - for ikke å snakke om den fabelaktige  midnatt-sola vi her oppe har... DET veier mye opp for mørketida, det =)


Jepp.. dett vart dett for denne gang ;)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hadde vært koselig med en kommentar om hva akkurat DU syns om bloggen min.. =)