lørdag 28. mars 2015

NM mæ her og NM mæ der...

Når sant skal sies, kan jeg være temmelig surrete av meg - men har faktisk fått med meg at det skulle være NM i ski her oppe i Harstad nå om dagene...meeen...jeg henger jo ikke med i det heletatt ellers, på dette "hvem-hva-hvor" opplegget, og kunne sikkert løpt ned alle disse kjendisene som har vært her, uten å ane hvem pokker jeg traff...så interessert er jeg...derfor har jeg skippa hele NM, og heller farta litt rundt for meg sjøl :)

Var ute av døra før 7 i mårrest, med kun ett mål for øyet...ut av Harstad-byen....wuhuuuuu :)
Så jeg surra og kjørte og kosa meg bare værre...stoppa både hist & her og mysa på en fantastisk natur, som aldri stopper å forundre meg.

Hadde med meg både mat og kaffekjelen, så jeg lei inga nød...og endte opp ved Offersøy og Vestbygd.
Fantastisk flotte steder

Veit egentlig ikke hvor mange ganger jeg stoppa og var å strekte på beina og knipsa, men var i allefall ikke hjemme igjen før nærmere 6 timer etter...så ja - jeg hadde en superfantastisk dag :)

Og her kommer noen fååå bilder - gidder ikke plages mer enn nødvendig med denne telefonen og nett-tilgangen.. men noen er da bedre enn ingen ;)

På tur bortover, møtte jeg denna kar'n..som IKKE hadde lyst å være fotomodell for en dag...han jumpa seg over autovernet og formelig gjeipa et ædda-bædda til meg...og da jeg slukøra måtte kjøre videre, så jeg i bakspeilet at han jumpa seg tilbake igjen og fortsatte ædda-bædda-gjeipinga til meg...ufint!!! Hehe :P

Vet ikke nøyaktig hva det heter der de to neste bildene er tatt...men fy pokker så fint det var...et fantastisk lys, som er umulig å fange med mobil..kjenner jeg savner speilreflekskamera mitt, ja..


De to siste bildene som får plass her, er tatt på et av favoritt-stedene mine i Tjeldsundet...litt sør for Harstad.
Fikk nesten sommerfølelse, jooo :)

...måke i ensom majestet...hadde blitt et sååå mye bedre bilde med det skikkelige kameraet....
(jada - æ ska slutte å surke ;)

Juba-juba...that's all, folks :)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar

Hadde vært koselig med en kommentar om hva akkurat DU syns om bloggen min.. =)